fredag 15 mars 2013

Gröna toner!

Japp, fredag igen! Härligt! Denna fredagen känns extra bra. Vi har haft magsjuka i familjen (alla utan jag...) i omgångar under flera veckor. Blä! Denna veckan har vi äntligen varit tillbaka på jobb, skola och förskola! Nu har vi varit sjuka så att det räcker för resten av året.

Nu till dagens kort!
Idag går det i gröna toner och jag har faktiskt använt ett julpapper.......


Jag har använt:

Grön cardstock
Mönsterpapper från Best Creation
Förpackning till clearstamps
Bokstavsstickers
Cremevitt cardstock, finns i butiken
Mönsterpapper från Reprint (motivet), finns kanske kvar i butiken?
Bling, gröna & rosa
Grön hjärtebrad
Brads, gröna som ser ut som dessa
Organzaband, rosa med vita prickar
Utstansade snöstjärnor
Gröna blommor
Rosa blommor
Blad
Blandade blommor från mina gömmor...


Ni tänker väl på att spara snygga förpackningar? Den stora tagen på kortet har jag gjort av en förpackning som det var clearstamps i. Snygg va?

Nej, nu är det fredagsmys!
På söndag ska jag åka till en av mina söta scrapvänner och scrappa hela dagen! Wihooo!!!! Det ska bli så kul, jag har redan börjat ladda! Jag är ju som bekant expert på att påbörja projekt och har just nu kanske 10 påbörjade LO.......kanske någon av dom blir klara???
Kanske ska försöka mig på någonting med påsktema? Det är ju snart dags!

Njut av helgen nu! Vi hörs igen snart!

Kram Mimi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar