lördag 19 januari 2013

Kom an pirater!

Hej på er!

Då var jag tillbaka igen. Hoppas att ni inte har hunnit tröttna på mig......
I går var det faktiskt min riktiga bloggdag, men mitt internet lade av så det fick bli idag istället.

I dag tänkte jag bjuda på årets första LO!
Det är på dottern precis innan hon skulle gå på piratkalas hos en kompis.


Jag har använt:
Brun cardstock
Piratpapper från You Do
Snöre
Wellpapp
Juteväv
Foambokstäver
"Kom an kom an" (bokstäver, 3 alfabet) och massa annat på ett 30x30 ark med bara klistermärken från Bo Bunny, som jag fyndade i butiken i höstas! Kika in i butiken och se om det finns något kvar. Väldigt prisvärt!
Tag
Brunt organzaband
Bling
Snöre med massor av stjärnor (som finns att köpa i butiken)
Häftapparat
3-D kuddar
Lim
Kopparfärgad akrylfärg
Distressdyna + stains
Skruvbrads (som dessa fast lite större)
"splash"-stämpel


Jag har rivit kanterna på pappret och korten med min edge scraper och sedan färgat in brunt med min ink blendig tool. Jag har stämplat med "splash"-stämpel överallt och även använt brun distress stains.
Bården med text på som syns längst ner är också ett klistermärke från Bo Bunny-arket.


Den lilla rutan där man kan fylla i vilket datum det är och klistermärket där det står "wanted" kommer även de från Bo Bunny-arket.
Visst är "stjärnbandet" fint! En av mina nya favoriter tror jag. Funkar jättebra att fästa med häftapparat.

Nej, nu tror jag att jag ska sätta mig och scrappa lite till........ Barnen är och leker med kompisar och mannen är iväg, så jag kan göra vad jag vill! Bäst att jag skyndar mig innan de kommer hem igen........

Tjingeling! 
Mimi


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar