fredag 23 november 2012

Jag ser det snöar....

Inte en snöflinga så långt ögat kan nå! Jag som älskar snö får väl nöja mig med snö i pappersform så länge.......

Nu är det hög tid att sätta igång med julkorten! Jag brukar alltid vara ute i sista sekunden och sitta med det sista kvällen innan de ska läggas på lådan, men i år har jag tänkt att jag ska vara färdig innan november är slut, så nu får jag nog öka takten lite......

Här kommer ett julkort som ska få flytta in på Scrapbookeriet nästa vecka!


Jag har använt:

Tim Holtz tissue paper
Wellpapp
Häftapparat
Swirlar
Stämpel: Jag ser det snöar
Snöpenna
Silverband (som jag hittade i butiken)
 
 
Stort chipboardhjärta (som finns i butiken)
 
 
Utstansade snöflingor
 

Charms
Floss
 
 
Det var allt för idag mina vänner! Nästa gång tänkte jag visa ett julklappstips........
 
Kram Mimi
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar