tisdag 20 november 2012

Fortsättning!

Hej på er!

Tiden bara rusar iväg för mig och jag hinner knappt hälften av det jag tänker mig, men så är det väl för alla antar jag? Jag försöker i alla fall få lite tid här och där för att scrappa lite!

Idag tänkte jag visa fortsättningen på på mitt lilla projekt som jag har bloggat om i detta inlägget!
Det är ett ett paperbag-album som Susanne ska få sätta in foton från 2012 i!




Dessa sidorna sitter i mitten av albumet och är tänkt till några sommarbilder som ni kanske förstår.....
Ett projekt som detta är ett perfekt sätt att få användning av alla fina mönsterpapper som ligger och skräpar eller cardstockbitar som är för små för att använda på kort.

Jag har använt mig av:

Mönsterpapper frånYou Do
Mönsterpapper (som tyvärr är slutsålt...)
Crackle paint (Rock candy, finns i butiken)
Wellpapp
Snöre
Dymo
Prickigt organzaband
Svarta små "pluppar" som finns i olika färger i butiken
Edge scraper

Jaha, nu är det väl dags att sparka igång dagen? Hoppas att ni får en bra dag trots det dystra vädret!
Vi hörs igen på fredag! Då ska jag försöka hålla mig vaken så att jag kan göra mitt inlägg i tid!

 
Kram Mimi



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar