torsdag 11 oktober 2012

Fikasugen?

Ja, då är jag här idag igen! Hoppas att ni inte tröttnar på mig.......

Idag är det packning och uppladdning som gäller för min del! Imorgon efter jobbet åker jag ner till Varberg för att tjuvstarta scrapmaran! Jag och två vänner ska ha en härlig kväll med mycket prat och kanske ett glas vin eller två. På lördag är vi på plats på Scrapbookeriet hela dagen!!!!! och på söndag fortsätter vi med det vi inte hann med under maran! En hel helg med scrapbooking!!!!! Tjoho!

Här kommer dagens kort:


Jag har använt:

Brun cardstock
Svart cardstock
Beige cardstock (som jag har använt en embossingfolder till)
Mönsterpapper från You Do
Små svarta halvpärlor (som finns i butiken)
Brunt konstläderpapper (som finns i butiken)
Stämplar: Fika och muffinsrecept
Svart spets
Brunt organzaband
Favorithjärtat
Blommor från den här och den här förpackningen
Crackle paint
Kopparfärgad acrylfärg
Svart wellpapp (från en glassförpackning)
Knapp
Vit tråd
Dymo
Häftapparat
Lim
Dubbelhäftande tejp
Edge scraper
3-D kuddar


Jag har målar crackle paint påmuffinsreceptet och ordet fika, för att markera dom lite extra. Jag har även klippt ut två cirklar ur mönsterpappret och satt fast med 3-d kuddar.

Det var allt för idag! Kortet tar jag med mig till Scrapbookeriet i helgen!
Nu ska jag packa det sista.......

Kram Mimi









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar