onsdag 8 augusti 2012

Orange!

Orange har aldrig varit min färg, men när jag fick mitt senaste dt-paket fanns det med ett snyggt randigt papper som jag var tvungen att sätta saxen i......


Jag har använt vitt cardstock som bas. På det satte jag ett randigt papper från YouDo. Innan jag satte på det blötte jag upp kanterna försiktigt och skrynklade till. Jag tog ytterligare ett vitt cardstock som jag skar till i en mindre storlek och sedan tryckte ut massor av olika stansar och bårdstansar runt om hela pappret. Visst blev det bra? Jag passade på när jag var på scrapträff i butiken och kunde låna olika stansar. Det syns inte så bra, men jag har bladat olika sömmar från symaskinen för att fästa pappret.
Efter det har jag frossat i blommor och blad!

Jag har använt: fern leaves, maple leaves, white weddig flowers, orange blommor (som finns i butiken), vitt zigzag-band, orange sidenband, ett band som ser ut som massor av små vta pärlor efter varandra (som också finns i butiken) och en nyckel,Jag har också lagt till orange blommor i 2 storlekar, vita "spiraler", 2 olika vita blommor, metallhjärta, blompistiller, knappar, bling från YouDo, bokstavsstickers, thickers, tårtpapper och min häftapparat.


Längst upp satte jag 2 klädnypor! Denna gången avslutade jag med att dutta ut färg från en snöpenna.....

Ha det nu så gott allihop!

Kram Mimi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar