måndag 9 april 2012

En hobby som växer....!

Hej! 

Hoppas ni har haft en härlig påsk.
Jag har gjort en layout, lite om mitt scraphörna som växer ju längre man håller på scrapbooking. Och man upptäcker alltid något nytt.


Jag använde ett fint mönstrade papper från Webster´s page och som fotomatta använder jag ett grönt cardstock. Fotot använde jag en hörnstans för att få runda kanter. Jag stämplade en mini magnolia och målade den med akvarellpennor.


Jag har gjort egna blommor som jag dekorerade layouten med. 

De runda blommorna har gjort med hjälpa av cirkelstans, som jag har klippt så att det blir som en lång orm. och sen rullar man ihop och vips så blir det en blomma, i mitten är det en pearls.

De andra har jag gjort med hjälp av Nellie Snellen stansar. Och en brads i mitten.

Sen har jag dekorerat med band, säkerhetsnål, tags, knapp och punchinella. Och swiril som jag har målat med lite glitter och crackle accents.

Kramar Liselott :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar