måndag 30 januari 2012

Det viktiga är inte....!

Hej! 

Vad hittar ni på i kylan? Jag har gjort ett form av stafflikort, kommer inte ihåg vad vikningen heter. Men lätt var det att göra vikningen. 15x30cm cardstock, piga i mitten 15cm och sen 7,5cm. Precis som stafflikort fast du ställer det upp på kortsidan.


Jag har använt blå cardstock, rött cardstock, mönstrade papper från kaisercraft. Och stämpel från Crafters Companion: S.W.A.L.K, som jag har målat med mina tombow pennor. Och lite stickles på halsbandet.



Dekorerat med röda blommor, röda rosor och brads. Jag har gjort snurror av pinnen som blomman har.


Jag har använt en liten påse där jag gömmer tags med en textstämpel och målat lite med rosa och stickles.

Kramar
Liselott:)

1 kommentar:

  1. Söt stämpel och fina färger. Man blir glad av ditt kort.

    SvaraRadera