måndag 19 december 2011

Tre i ett...!

Hej! 

Hoppas ni inte allt för stressad med att göra julkort och handla julklappar m.m.
Har gjort en ny variant av kort som jag hittade ute på nätet. Det är tre kort i ett kort. Busenkelt att göra och roligt kort. 


Har använt orange, gult och brunt cardstock. Baby breath från Webster´s page. Jag använde Spellbinders för att stansa ut pappret och hjälp av dies ritade jag en cirkel och klippte ut. Dies hade jag hemma, det finns spellbinders i butiken.


Jag använde vit organzaband, en charms som en klänning och en fjäril som jag har målat med stickles kristall


Text stämpel hade jag hemma. Har använt en tags där man kan lämna någon hälsning och litet vit snöre.
För att sätta dit öljetterna använde jag en Crop-A-Dile Eyelet, som finns en den fysiska butiken. Rekommenderar den varm, den är stark och tyst.


Önskar er en God Jul och Gott Nytt År.
Kram Liselott:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar